28 augustus jarig


Maandag 28 augustus is het zover dan word ik 27!
 
gr. Koeienboer Jannes 

melkveebedrijf Stelling

Over Koeienboer Jannes

Jannes Stelling  @koeienboerjames Haule (Frl.), the Netherlands Als je goed bent voor de koe, is de koe goed voor you!!! agri koe melk kaas fryslan melkvee boer dairy farmer  www.koeienboer.tk Melkveebedrijf Stelling
Dit bericht werd geplaatst in Koeienboer Jannes. Bookmark de permalink .

Een reactie op 28 augustus jarig

  1. A zegt:

    Prachtige site!

    Hopelijk krijg ik met mijn oproepje geen boze dierenactivisten op mijn dak.
    Voor mijn partner zoek ik namelijk een jachtveld!
    Op de vraag of bejagen wel of niet goed is heb ik zelf nog geen antwoord. Ik zie wel dat mijn partner een nette vent is en dat hij niet als een dolle (gewapende) stier over de velden raast.
    Wie o wie kan mij in contact brengen met een bedrijf waar nog ruimte is voor een fatsoenlijke en gezellige jager? Liefst in de Noordelijke Provincies
     
    Alvast bedankt!
    Groetjes, Gerda

Geef een reactie

