Ik neem deel aan De faire melk!


Ik neem deel aan De faire melk! De faire melk is nu op de markt met dagverse chocolademelk, gemaakt van faire melk en Fairtrade® suiker en cacao.

De faire melk Chocolademelk is Fair voor iedereen: 
Fair voor jou: je krijgt de beste kwaliteit dagverse Nederlandse chocolademelk voor een faire prijs.
Fair voor de koe: die graast gegarandeerd een belangrijk deel van het jaar in de wei.
Fair voor de boeren in ontwikkelingslanden: geen dumping van melkoverschotten uit Europa, en dankzij Fairtrade® een eerlijke prijs voor suiker en cacao.
Fair voor Nederlandse boeren: voor elk pak dat je koopt, krijg ik als boer een eerlijke melkprijs.ik doe mee met De faire melk!

© De faire melk b.v.

Goed idee? Probeer dan ook eens De faire melk dagverse Fairtrade Chocolademelk. 
Eerlijk en heerlijk! 
Voorlopig alleen verkrijgbaar bij 

Meer weten over waar we voor staan? Kijk op     www.defairemelk.nl
of op Facebook: We Share Fair Milk.

Hartelijke groeten,

  Koeienboer Jannes  

melkveebedrijf Stelling
 

 

P.S. Misschien ken je nog anderen die ook geïnteresseerd zouden kunnen zijn in dit nieuws over De faire melk? Stuur deze mail dan aan hen door!

De faire melk is een initiatief van de Nederlandse Melkveehouders Vakbond  (www.nmv.nu), en onderdeel van het Europese Fair Milk-project van de European Milk Board (www.europeanmilkboard.eu). Deze organisaties maken zich sterk voor een eerlijke, kostendekkende melkprijs voor boeren in heel Europa (en erbuiten).

Over Koeienboer Jannes

Jannes Stelling  @koeienboerjames Haule (Frl.), the Netherlands Als je goed bent voor de koe, is de koe goed voor you!!! agri koe melk kaas fryslan melkvee boer dairy farmer  www.koeienboer.tk Melkveebedrijf Stelling
Dit bericht werd geplaatst in Eten en drinken, Koeien, Koeienboer Jannes, op de Boerderij, Verbreding/Tweede tak. Bookmark de permalink .

Een reactie op Ik neem deel aan De faire melk!

  1. Superinitiatief! Ik probeerde er dit enkele jaren geleden ook doorgeduwd te krijgen in Vlaanderen, via de Wereldwinkels, maar helaas kozen ze voor melk van Milcobel voor hun chocolademelk. Dit geeft me terug hoop.
    Morgen zet ik het dossier dat ik opstelde met de Belgian Dairy Board op mijn regiofair blog.

    Nog veel succes!

Geef een reactie

