Even naar ‘De koeien’ kijken


20140424-023026.jpg

Hugo Baby Blog

Baby’s houden van kunst. Misschien was het je al opgevallen. Ze zijn er zelfs zeer in geïnteresseerd. Is je kleintje uitgekeken op zijn eigen speeltjes of gewoon een beetje hangerig? Ga eens even voor een schilderij staan. Je zult merken dat hij er helemaal in opgaat. Toch zal een kleurrijk modern werk van Kandinsky hem meer intrigeren dan een stilleven van Anton Pieck, denk ik. Niet dat ik deze in mijn woonkamer heb hangen, dus ik heb het niet uitgeprobeerd.

Hugo heeft ook weleens zo’n moment dat hij het allemaal zat is. Een beetje uit zijn hum of verveeld. Op mijn arm draag ik hem dan richting de eettafel waar een schilderij hangt vol kleuren en harde lijnen. Meteen wordt hij rustig en begint zeer geïnteresseerd het werk te bestuderen. Hij is een echte bewonderaar van de mannen met stropdassen en sigaren die op het schilderij staan. Elk stukje wordt grondig bestudeerd en alle…

View original post 248 woorden meer

Over Koeienboer Jannes

Jannes Stelling  @koeienboerjames Haule (Frl.), the Netherlands Als je goed bent voor de koe, is de koe goed voor you!!! agri koe melk kaas fryslan melkvee boer dairy farmer  www.koeienboer.tk Melkveebedrijf Stelling
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

